Tuesday, April 12, 2011

Brownies Kartika Sari

Kartika Sari, berkemungkinan Bakery terbesar di Bandung


My opismet sorang ni Mek Zu bakal berangkat ke Bandung this month end. Jalan-jalan and shopping-shopping. So ingat nak lah order kat kau brownies Kartika Sari yang femes amous meletop tu. Hehee... Siap dah pesan awal-awal dah kan. Alih-alih tadi ada opismet dari department bersebelahan bawakkan brownies Kartika Sari ni. Dia baru je balik dari urusan kerja kat Bandung. 

Ini dia rupa brownies glamour tue..

Wawawaa. baru je nak pesan kat Zu dah sampai depan mata, rejeki rejeki. Emmm, dap sangat! Bau je pun dah sedap apatah lagi bila makan. Lagi la sedap. And aku saja je mulakan dialog dengan Zu, 
'tapi.. kalau dengan kek coklat aku mana lagi sedap?' 

'Ha, kek kau lagi sedap la'.

Waa Zu, u made my day la... Tsk, terharu, haha..... Dia siap boleh tanya apesal brownies ni macam kering. Ha yelah, tu bukannya moist chocolate cake, itu brownies dear! 

Ni moist chocolate cake yang aku buat awal bulan lepas. Sedappp! I loike! Haha... Bawak pergi opis sekejap je dah abis. Zu poyo siap nak order untuk E-Day dia....Can't wait to do it again. But have to wait laa... till my baking mood is coming, hahak!

5 comments:

  1. Wah..sedapnya brownies.. n choclate cake tue nmpk lagi sedap dan mengiurkan la...bila nak bg aku rasa nie..:)

    ReplyDelete
  2. Hai Fiza, brownies tu ada banyak jenis, tapi memang sedap sangat... hehe, kek tu sbnanya first time aku try. Nasib baik jadi, sebab sblum ni wat carrot cake x jadi, huwaaa.... nak rasa kna dtg rumah ye =D

    ReplyDelete
  3. Wah, carrot cake ngan cream cheese sedapnya...nyum2.. ko wat aku teringin dah nie..hehehe..ala nak p umah ko bila masanya.. ko mai la anta kat aku, pos ker..hahaha

    ReplyDelete
  4. memang sedap... tapi tu la, nak wat sendiri tak terror. Hangit lak tu, hahah. Tunggu ko wat lah... hehe, nak pos ek, bole2 bagi alamat rumah. Tapi tak tau la bila masa lak aku nak rajin buat tu.... huhu

    ReplyDelete
  5. Pre Order Bagelen atau Brownies Kartika Sari dan Amanda fresh from Bandung
    Whatsapp ina 0192633431

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...