Sunday, September 27, 2009

Syawal yang menjelma...


tahun ni tak puas raya... sebabnye... cuti sampai raya keempat je... mybe pd org lain, tu dah cukup lama. tp bg yg dah biasa cuti seminggu cam den nie, huhuuuu... sedih.. tapi takpelah, bak kata aku pada kawan aku, aku nie terlalu efisyen bekerja sampai company tanak bg cuti, takut pape terjadi pada company, huahuahua.... kelass! biaselah stafff baru, kena lah berkorban siket. I win some, and I lose some... papepun raya aku full dengan aktiviti ziarah menziarahi. first raya ke rumah jiran2 di kampung. second raya ke rumah maksu, paklong, tok su, n kampung mak. 3rd raya ke rumah angah, sepupu abah n akak ipar... asal sampai rumah je dah malam. semuanya dengan family. raya keempat dah balik ke KL, huhuu. yg agak frustnye, petang lepas aku blk ke KL, they are heading to Penang, uwaa, tak dpt joinn, kejam2, huhu... mesti lg bnyk pix yg dorang amik. nanti aku sekadar pemerhati jela, huhu. apapun, seronok dapat kumpul ramai2. raya kali nie, lebih bermakna jugak. everything's seems right. Puas hati. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kepada semua...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...