Saturday, October 3, 2009

MADID Iftar... lama kan tak jumpa?

Dapat message dari Jiyyah -
Salam to all.
Our madidster Iftar (buka puasa)
will be held on 6 Sept AHAD
@ PUSAT EQUESTRIAN PUTRAJAYA
near PICC (tempat thn lepas,sape yg ada join).
RM32 per pax. Sila konfemkan kehadiran plus
bil pax kpd sy asap.
Selamat berbuka & solat tarawikh.
Rmdhan kareem.
Najiyyah

seperti biasa, aku pandang sepi mesej ni dan berkira2 sape yang akan join... aku pun nak gi gak, tapi....

akhirnye dapat personal invitation from Jiyyah ajak gi sekali ngan diorang. huhu, finally aku berjaya gak pergi Iftar ngan dak2 MADID yg dah lama tak jumpa...

memang best, borak2, n lawak2 MADID dulu boleh kedengaran balik. sampaikan aku just makan side dish je...huhu. ramai tak ramai dalam sekitar 20 orang kot. menurut Jiyyah, macam biasa, lelaki yang ramai. owh, maybe sebab Jiyyah yang jemput kot, hehee....

Borak nye borak, lepaknye lepak, sembang nye sembang, sampai la pukul 10 lebih... Jaja sempat jugak jemput ke majlis kahwin dia 3 Oktober nie... malam tue, tak balik ngan Jiyyah n the gang, Ijat hantarkan aku, Sanah, and Saybah... Huhu, sampai rumah dalam pukul 11.30pm.

Apapun, enjoy jumpa korang. Maybe this is the first and the last ke? Hope tak la kan, sebabnyee, the Organizer will get married next year and akan mengikut hubby nye ke Sarawak, huhu...
Takpe, kitorang akan terbang ke sarawak la kok gitu, haha...

Pix lepas makan...

me and hasanah

uya, nadia, saybah, aku (nape ttup idung ek?), jiyyah, wife abu, and fariha

lama tak jumpa korang, jumpa balik memang enjoy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...