Saturday, August 6, 2011

Dimulakan dengan Bismillah

Hmm.... Lama sungguh rasa. Dah dua bulan. Tak menaip di sini. Apa kes? Tak de kes lah. 

Alhamdulillah, sudah masuk hari ke-6 bulan Ramadhan, bulan penuh keberkatan. Amalan puasa aku pun tak ada masalah, dan rasa mudah. Takde nak rasa tak bermaya ke apa, Alhamdulillah. Bersemangat sahaja, lebih dari biasa, haha.  It's all in our mind I guess. Dan Alhamdulillah juga dapat bersahur dan berbuka puasa bersama ahli keluarga kat kampung masa first day. Spent time kat rumah lima hari last week, lama dah tak cuti lama macam tu kat kampung. Seronok pulak. 

For the past two months, a lot of things happenned. In a good way. Alhamdulillah. Mungkin itu satu pencapaian baru buat aku di tahun 2011. Hmm, aku memang selalu buat kira-kira macam tu. Setiap tahun, aku tengok apa perkembangan or progress besar yang berlaku kat aku. And I will set that as my achievement of the year. Hehe. Alhamdulillah, am still counting on it.

Entry ini haya untuk membuat comeback (eceh), so tiba2 takde idea di minda untuk keep on hitting the keyboard button and spread my thought here. Jadi, sampai sini dulu. Oh, sekarang, lagu Akim 'janji' sedang berkumandang di radio Era, love this song sooo much! 

Moga semua umat Islam di dunia dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh keberkatan. aminn....

Till next time.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...