Sunday, August 23, 2009

Peluang... ada kah lagi?

kenapa aku selalu rasa nyesal or rasa macam betul ke apa tindakan yang aku amik tu? what if kalu aku amik tindakan sebaliknye? what will happen? is it better or worse? can i get a second chance? Duh, kenapa la aku slalu ada prasaan cenggini... wat butterfly lingering in my tummy jek, for quite some time lak tue... tak suka!!! sometimes rasa mcm kalau la leh patah balik masa, kalau la leh tukar decision, kalau la aku pikir betul2 dulu sblum wat decision... kalau la... arggh, syaitan sungguh! kalau adalah perkataan digemari syaitan, huhu. tapi semua tu memang takkan terjadi, dak kecik pun tau... as long dorang tak percaya cite 'back to the future'... tapi tulah, kuatkah aku untuk meng'fix'kan menda yang berlalu. kuatkah? beranikah? tolong aku...tanak ada butterfly nie... wat runsing kepala je... uhh, luahan tak semena-mena dari aku... Ya Allah, tolonglah hambamu ini untuk membuat keputusan yang terbaik. seorang sahabat ada nasihat supaya baca Bismillahirrahmanirrahim sebanyak 201 kali setiap hari selepas subuh. semoga kita dpt wat keputusan yg betul... akan kucoba, akan kucoba. aku tanak wat silap lagi...

2 comments:

  1. Ape yg wat u nyesal ni nenek??
    story r sikit..its normal lor kalo kita wat silap..takde manusia perfect kat dunia nieh..

    ReplyDelete
  2. huhu, tu la bila dh lpas br nk pkir btul2, ni lah jdnye... tp xpela, biarlah rahsia apamendenye. thx for asking..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...