Sunday, May 31, 2009

Uya kahwin...

hari ni kawan skul menengah aku kawin daa... em, sedih berbaur gembira. sedih sbb sorang lagi kawan aku dah melangkah ke alam baru yg sedikit sebanyak menjarakkan lagi kitorang (walaupun memang dah tak pernah jupa 7 tahun, hehe), gembira sebab dia dah bertemu jodoh yang mana diizinkan Allah untuk hidup bersama. semoga mereka berbahagia hendaknya. perjalanan haritu, aku dan satila bertolak dari setiawangsa ke sana menaiki lrt. pukul 12 macam tu aku ke rumah kakak satila, dia sorang je sbb family kakaknye balik ke kampung. drop adiah hari jadi untuk dia yang ke 25 pada 23 april aritue... noting much - a soft little pink cushion. pukul 12.30 mcm tu naik lrt ke gombak dan lepas tu naik teksi ke rumah pengantin. sampai dalam pukul 1.00 emm, macam tak nampak orang yang dikenalli pong... huhu, orang pun macam tak ramai. masuk je, apetah lagi, tak kenal sesapa, huhu. pastu, pergi lah amik makanan and makan dekat dalam dewan tue. boleh tahan. lepas tu baru perasan fariha, ada jugak rahmah dan an, salwa, izzam, dan beberapa orang lelaki lagi kat luar. aku dah lama tak jumpa dorang2 nieh. maklumlah, ni first kenduri yang aku pergi, hehe. pastu, pas makan2 pergi lepak ngan dorang2. haha, dah lama tak jumpa ni memacam la nak sembang kan. pastu pengantin pun sampai. as usual, jiyyah lah pengapitnye. lepas agak lama lepak2 ngan rahmah dan an, barulah nampak ramai yang lain2. wardina, asiah, ruhinah, shikin ismail, ainen, idayu, huda sanif, emm ramai lagilah... habis kecoh kat tengah2 dewan tu, huhu. maklumlah, dah lama tak jumpa. sayangnya, aku plak dah nak balik sebab nak ikut an dan rahmah balik sekali. tapi kitorang ikot dorang pergi kenduri dulu kat satu tempat nie, anak ex-boss an kahwin. so, makan lagi sekali lah nampaknye... lepas tu dalam pukul 6 macam tu dah sampai setiawangsa balik, singgah jusco kejap beli barang sikit n then macam biasa lepak2 kat kwsan taman tue... best gak sambil layan Big Apple, yum, yum! hadiah dari aku dan satila aku dan tila masa makan, yum, yum! nie an dan rahmah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...