Wednesday, December 22, 2010

Aku yang rajin

Sebenarnye banyak benda aku nak coret kat sini. Banyak idea jugak nak aku turunkan kat sini. Nak kata aku tak online, everyday pun aku online. Memang tahap kerajinan aku untuk mengupdate di sini bukan tahap dewa. Tak macam blog-blog yang aku selalu follow tu, selang sehari mesti post entry baru. Baru ah seronok nak stay kan. Hehe. Aku ni ada turun naik. Tentiba semangat nak berblog, tentiba plak rasa time is so precious n no time to blog. Haha. Tengok lah berapa banyak je entry aku tahun ni. Tapi aku tetap tak mengabaikan blog daku ini, tetap di hati. Cuma sekarang kena fokus pada yang lain dolu. Ada beberapa site yang perlu aku amik berat sekarang. Ceh ceh. Macam nak jaga pesakit lah pulak. Apapun, memandangkan Desember pun dah sampai dan 2010 pun dah ke kemuncaknya, aku akan wrap-up everything nanti dalam satu atau dua post je. Senang cerita. Wahaha. Pemalas punya budak. Takpe la, ni untuk aku sendiri, bukan untuk sesapa pun. By the way, semenjak semalam aku rajin pulak ikut drama Korea no Marry Me, Mary. Hero dia sama dengan hero dalam cerita He's Beautiful and heroin dia pulak sama dengan heroin masa kecik cerita Autumn in My heart. Dua-dua pun comels. Aku pun comels.  Layan pix:

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...