Thursday, June 4, 2009

Talk the talk

Tah kenapa lately rasa malas sangat nak wat keje2 kat opis tu. aku rasa aku kena refresh balik la & do something... nanti effect plak prestasi aku. tadi sesaja teman amy, member ofis jalan2 kat klcc, emm, saja je nak ikut dia jalan2, amik angin, tenangkan fikiran, luaskan pemandangan dan sebagainye... singgah vincci, kinokuniya, n cold storage je. pastu lepak kat kfc, lama gak sampai meja sebelah dah bertukar ganti orang tiga kali dah, huhu. sembang punya sembang tak sedar pulak dah pukul 9. macam yang disembangkan, mostly pasal kerja la kan... best pulak lepak2 camni n sembang2 n luahkan perasaan, haha. yang bestnye its her treat, kui2. keje ngepau orang je aku nie. tak berniat pun, dah orang nak belanja kan... pasni ni aku pulak lah yang kene belanja dorang2 nie. ayu dah belanja cornetto walls, fira dah belanja secret recipi, zu dah belanja jambu, kak zila dah belanja mcm2, amy dah belanja kfc, aku...? emm, takpe2, malam ni akan aku fikirkan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...