Friday, May 7, 2010

Kenapa still ingat lagi ni...

Aku n beberapa orang ada kat bangunan, yang agak tinggi jugak ye.... nampak macam bangunan tak siap je. rasanye tersesat kat sini... then cari-cari jalan untuk turun ke bawah. aku lead di depan. hm.... mana jalan turun ni. oh, akhirnya, dah jumpa pun tangga. tapi ada orang naik dari tangga tu, semacam nak ke satu destinasi lain. mungkin memandang aku yang nampak kesesatan ni, dia pimpin tangan aku ke bawah. orangnya bermuka arab, putih-putih... nampak tak sihat. masa turun ke bawah pun batuk-batuk... hm..... sapekah dia ni...? pastu. alamak apa pulak bunyi lagu korea ni... owff, mimpi aku dah terganggu. alarm chik rupanya... try nak sambung balik mimpi, tapi kali ni tak berjaya nampaknya, huahua.... siapakah dia? taktau kenapa, rasa nak blogging pasal mimpi semalam, hehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...